UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM (OPP/02/2016)
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mzgm.pl
Ostrów Wielkopolski: UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W
WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU
WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W
OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 107815 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul.
Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU
BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO
PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kwota kredytu:
1.300.000,00 PLN (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00-100). 2) Zabezpieczenie spłaty
kredytu - hipoteka na nieruchomości przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim, działka nr 5-17,
obręb 0124, księga wieczysta KZ1W-00096508-8, cesja praw z umowy - polisy ubezpieczeniowej,
rachunek wyodrębnionych wpływów. 3) Termin wykorzystania kredytu - do dnia 30.11.2017 r.
Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej
zmiany okresu kredytowania. Ewentualna zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na
pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7 dniowym wyprzedzeniem. 4) Okres kredytowania
do 30.11.2032 r. 5) Kredyt udzielony zostanie w walucie polskiej i w takiej walucie będzie
wykorzystywany. 6) Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w dniu
podpisania umowy. Warunkiem uruchomienia kredytu (postawienia środków do dyspozycji
Zamawiającego) będzie ustanowienie zabezpieczeń spłaty kredytu określonych w SIWZ. Od
postawionych do dyspozycji środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych
dodatkowych opłat ani prowizji. 7) Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach
wskazanych przez Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy na maksymalnie 3
dni przed terminem wypłaty kredytu, w transzach na rachunek wskazany w dyspozycji
uruchomienia oraz wynikający z faktur związanych z realizacją budynku wielorodzinnego przy ul.
Klasztornej, działka 5-17 do wartości brutto. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dat oraz
wysokości wypłaty transz kredytu. Zamawiający przewiduje wypłatę kredytu w następujących
transzach: do dnia 30.06.2017 r. do kwoty 200.000,00 zł, do dnia 31.07.2017 r. do kwoty
400.000,00 zł, do dnia 31.08.2017 r. do kwoty 600.000,00 zł, do dnia 30.09.2017 r. do kwoty
800.000,00 zł, do dnia 31.10.2017 r. do kwoty 1.100.000,00 zł, do dnia 30.11.2017 r. do kwoty
1.300.000,00 zł. 9) Zamawiający zobowiązuje się do ubezpieczenia nieruchomości w trakcie
budowy i dostarczenia cesji praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości na rzecz Wykonawcy w
ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy na roboty budowlane. 10) Do dyspozycji uruchomienia
transzy kredytu załączona zostanie kopia faktury częściowej wykonanych prac związanych z
realizacją budynku wielorodzinnego przy ul. Klasztornej, działka 5-17 (oryginały faktur do wglądu w
siedzibie Zamawiającego lub przesyłane elektronicznie w formie pliku PDF). Wykonawca
dokonywać będzie płatności za faktury wg wartości brutto, po uprzednim zaangażowaniu i
udokumentowaniu przez Zamawiającego zaplanowanego udziału własnego w realizację
przedmiotowej inwestycji. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i usług
MZGM Sp. z o.o. nie odlicza podatku VAT od inwestycji. 11) Prowizja i marża banku będą stałe w
całym okresie kredytowania. 12) Łączna kwota prowizji nie może być wyższa niż 1,0% kwoty
uruchomionego kredytu. Prowizja płatna jednorazowo do dnia uruchomienia kredytu. 13) Od
przekazania środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 14)
Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i
prowizji. 15) Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według
zmiennej stopy procentowej. 16) Stopa procentowa o której mowa w pkt. 15 będzie równa
wysokości stawki bazowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustaloną na
podstawie złożonej oferty i zmieniana w okresach kwartalnych wg zasad obowiązujących u
Wykonawcy. 17) Przy naliczaniu odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty. 18) Jeżeli data
spłaty kredytu i lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się że termin został
zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie
kredytu. 19) O wysokości stawki bazowej (WIBOR 3M) stanowiącej podstawę obliczenia
oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc,
Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę. 20) Wykonawca nie będzie
pobierał dodatkowych opłat i prowizji w związku z ustanowionym zabezpieczeniem spłaty
udzielonego kredytu. Odsetki od zadłużenia kredytowego będą naliczane w miesięcznych okresach
obrachunkowych zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą na
podstawie informacji dostarczonej przez Bank, przy czym pierwsza spłata odsetek nastąpi w
miesiącu następującym po miesiącu w którym uruchomiony został kredyt. 21) Spłata rat
kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych. Pierwsza rata kredytu w wysokości 7.262,00 zł.
Kolejne 179 rat w wysokości 7.222,00 zł. Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi
30.11.2032 r. 22) Spłata kredytu w systemie rat malejących. 23) Zamawiający dopuszcza aby
Wykonawca otworzył rachunek techniczny do obsługi kredytu najpóźniej w dniu zawarcia umowy
kredytowej i prowadził go nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. Zamawiający przewiduje
otwarcie rachunku podstawowego lub pomocniczego w Banku, który udzieli kredytu będącego
przedmiotem SIWZ 24) Zamawiający dopuszcza składanie dyspozycji przelewu na wzorze
dyspozycji dostarczonego przez Wykonawcę. 25) Zamawiającemu przysługuje prawo do
przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod
warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za
pośrednictwem poczty nie później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części
kredytu. 26) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu
od aneksu do umowy oraz przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca nie pobierze
dodatkowych opłat. 27) Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek
dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu, która będzie ustalona w
umowie kredytowej, przy czym: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu
wykorzystania kredytu w przypadku zmiany harmonogramu robót budowlanych. Wykonawca będzie
zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na pisemne żądanie Zamawiającego z
podaniem przyczyny przesunięcia. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu jakiekolwiek
roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w szczególności jakakolwiek prowizja i lub opłata, b) w
przypadku zmiany terminu wykorzystania kredytu, zmianie ulec może także termin rozpoczęcia
spłaty rat kapitałowych kredytu. 28) Zamawiający w wyniku zawarcia umowy ponosić będzie jedynie
koszty udzielenia kredytu wynikające ze złożonej oferty (zawarte w formularzu ofertowym).
Jakiekolwiek inne koszty związane z udzieleniem kredytu oraz jego obsługą ponosi Wykonawca. 29)
Zaświadczenia: ZUS, US oraz aktualne opinie bankowe nie starsze niż jeden miesiąc dostarczone
zostaną niewykluczonemu Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem
umowy. 30) Zamawiający dopuszcza możliwość finansowania przez Wykonawcę Kredytu z EBI. 31)
Do umowy kredytowej zostanie wprowadzone postanowienie, iż wszelkie postanowienia warunków
ogólnych czy szczególnych umowy kredytowej, które są wprost sprzeczne z wymaganiami
określonymi w SIWZ, lub też czynią te wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi, będą
uważane za nieistniejące w takim zakresie w jakim ograniczają skuteczność wymagań określonych
w SIWZ 32) Zamawiający do upływu terminu składania ofert, na każde żądanie Wykonawcy
ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia udostępni ocenę ekonomiczną zadania
inwestycyjnego pn. Budowa budynku wielorodzinnego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul.
Klasztornej, działka 5-17..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2032.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w
wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięćtysięcy 00-100 zł.). Wadium należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium
składanego w formie pieniężnej. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród
przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku
następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz.
730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie
pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: 17 1020 2267 0000 4302 0002 1782 PKO Bank
Polski SA z dopiskiem Wadium w przetargu na kredyt. Za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia
wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w
osobnej koszulce. Wydruk lub kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania
pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W
przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich
wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. 3. Zamawiający zwróci wadium
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt. 7. 4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 5.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający
zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26, ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej, b) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2
kt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· inne dokumenty
1) Wzór umowy kredytowej uwzględniającej istotne postanowienia umowne zawarte w
niniejszej SIWZ. Umowa ta nie może zawierać postanowień, warunków ogólnych czy
szczególnych które są sprzeczne z wymaganiami określonymi w SIWZ, lub też czynią te
wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy , 2. dowód wniesienia wadium (w przypadku
wnoszenia wadium w formie niepieniężnej - kopię dokumentu należy wpiąć do oferty a oryginał w
osobnej -koszulce należy dołączyć do oferty; w przypadku dokonania przelewu - należy wpiąć do
oferty ksero dowodu przelewu), 3. harmonogram spłat rat kapitałowych i odsetek na podstawie
którego obliczono cenę oferty, 4. pełnomocnictwo - jeżeli osoba-osoby podpisujące ofertę działają
na jego podstawie, 5. dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty
wspólnej (art. 23 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
· 1 - Cena - 99
· 2 - Termin uruchomienia transzy kredytu - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany
samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,). 2. Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia
Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego. 3. Dopuszczalna jest zmiana
świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia. 4.
Dopuszczalna jest zmiana terminu wykorzystania kredytu w przypadku zmiany harmonogramu
robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na
pisemne żądanie Zamawiającego z podaniem przyczyny przesunięcia. 5. Dopuszczalna jest zmiana
terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej zmiany okresu kredytowania. Ewentualna
zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7
dniowym wyprzedzeniem. 6. Dopuszczalna jest możliwość zmiany dat oraz wysokości wypłaty
transz kredytu. 7. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca rezygnacji z części kredytu bez
dodatkowych opłat i prowizji. 8. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca prawa do przedterminowej
spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego
pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty nie
później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu 9. Dopuszczalna
jest zmiana harmonogram spłaty kredytu w przypadku dokonania przez Zamawiającego
przedterminowej spłaty części kredytu. 10. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w formie
aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.mzgm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14,
63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zaświadczenie o miejscowym planie zagospodarowania działki 5/17
INFORMACJA DOTYCZĄCA UDOSTĘPNIANIA DOKUMENTÓW
Pytania i odpowiedzi 15.07.2016 r.
bip.mzgm.pl
Publikacja dnia: 28.06.2016