A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Nazwa
Nazwa
BIP.gov.pl

    Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania PNO/01/2017 (nr 28384 - 2017)

    Ten dokument został usunięty dnia: 19.09.2019, 10:23, z powodu:
    archiwum
    Podlega Ustawie
    koniec: 06.03.2017, 08:30, rozstrzygnięcie: 06.03.2017, 08:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Paweł Wrembel

    Ogłoszenie nr 28384 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
    Ostrów Wielkopolski: Sukcesywne dostawy materiałów
    hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na
    potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
    Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej
    nie
    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
    których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
    będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
    członkami grup społecznie marginalizowanych
    nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
    kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
    zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    nie
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    (jeżeli dotyczy):
    http://bip.mzgm.pl
    Ogłoszenie Strona 1 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
    przeprowadzenie postępowania
    nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
    postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    nie
    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
    adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
    kontaktów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej
    nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
    publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer
    identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki 14, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj.
    wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks .
    Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
    postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
    innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
    przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
    odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
    Ogłoszenie Strona 2 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
    zamawiających):
    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
    uzyskać pod adresem (URL)
    tak
    http://bip.mzgm.pl
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
    warunków zamówienia
    tak
    http://bip.mzgm.pl
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
    uzyskać pod adresem
    tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    nie
    adres
    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu w inny sposób:
    nie
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu w inny sposób:
    tak
    Inny sposób:
    Pisemnie na adres wskazany poniżej
    Adres:
    Ogłoszenie Strona 3 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SP. Z O.O., ul. Kościuszki 14, 63-400
    Ostrów Wielkopolski Polska
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne
    nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
    adresem: (URL)
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów
    hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego
    Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania
    Numer referencyjny: PNO/01/2017
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
    techniczny
    nie
    II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
    odniesieniu do:
    wszystkich części
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane:
    Ogłoszenie Strona 4 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    II.5) Główny kod CPV: 44190000-8
    Dodatkowe kody CPV:31600000-2, 42130000-9, 44111000-1, 44810000-1
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
    zamówienia):
    Wartość bez VAT: 210846.80
    Waluta:
    PLN
    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
    maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
    zakupów)
    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
    lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
    umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    II.9) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
    zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
    spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
    działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków
    udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego
    do oferty oświadczenia wykonawcy.
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Ogłoszenie Strona 5 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
    spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków
    udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego
    do oferty oświadczenia wykonawcy.
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
    spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków
    udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego
    do oferty oświadczenia wykonawcy.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
    wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
    Informacje dodatkowe:
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
    ustawy Pzp tak
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
    POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
    UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
    postępowaniu
    tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    nie
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
    POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
    OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    Ogłoszenie Strona 6 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
    Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
    podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenia wykonawcy o
    przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
    POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
    OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
    POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
    OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
    Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z
    odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
    wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja
    albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych
    zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do
    oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie
    o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie
    umowy o pracę
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
    Ogłoszenie Strona 7 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    nie
    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie
    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
    ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
    katalogów elektronicznych:
    nie
    Informacje dodatkowe:
    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
    nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    nie
    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
    postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
    Liczba wykonawców
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
    Maksymalna liczba wykonawców 0
    Kryteria selekcji wykonawców:
    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
    Umowa ramowa będzie zawarta:
    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    Ogłoszenie Strona 8 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    nie
    Informacje dodatkowe:
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    nie
    Informacje dodatkowe:
    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
    formie katalogów elektronicznych:
    nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
    sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    nie
    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
    ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
    przedmiotu zamówienia:
    nie
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
    oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
    jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
    technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Aukcja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
    Ogłoszenie Strona 9 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
    etapu: nie
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
    nieograniczony)
    tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
    przeprowadzenia negocjacji nie
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
    Informacje dodatkowe
    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
    przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
    nagrody:
    Ogłoszenie Strona 10 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Wstępny harmonogram postępowania:
    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
    Informacje dodatkowe:
    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
    wszystkie oferty:
    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
    zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    nie
    Informacje dodatkowe:
    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
    elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
    wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
    postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    nie
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Ogłoszenie Strona 11 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
    zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
    na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty
    na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian
    wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany
    te będą korzystne dla Zamawiającego, tj. dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w
    umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), Zmiana danych
    stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany wyrobu w przypadku
    zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się
    zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej
    zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do
    umowy, c) zmiany zaoferowanego w ofercie wyrobu równoważnego na produkt opisany przez
    Zamawiającego w siwz, bez podnoszenia ceny zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy nie
    wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 06-03-2017, godzina: 08:15,
    Ogłoszenie Strona 12 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
    nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    nie
    Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu
    > pl
    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
    przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
    niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
    Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
    środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
    zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
    zostały mu przyznane nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:
    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
    Część nr: 1 Nazwa: materiały hydrauliczne i sanitarne
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
    sanitarnych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
    o.o. w Ostrowie Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji
    istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany
    jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez
    Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia emailem,
    faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
    Ogłoszenie Strona 13 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku
    wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez
    Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
    z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
    zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
    zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
    z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
    własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
    Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
    poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
    jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
    jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
    Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
    ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
    wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
    w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
    jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
    obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
    muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
    Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
    będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
    Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
    użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
    dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
    zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
    zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
    patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
    techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
    części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
    użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
    powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
    Ogłoszenie Strona 14 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
    Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
    gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
    Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
    wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
    termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
    następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
    niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
    leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
    Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
    Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
    sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
    Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 zadania wg wykazu
    (asortymentu) podanego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca wyłoniony w przetargu
    nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z
    zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili
    złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
    o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w
    przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach
    przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
    z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
    zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
    zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
    z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
    własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
    Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
    poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
    jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
    jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
    Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
    Ogłoszenie Strona 15 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
    wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
    w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
    jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
    obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
    muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
    Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
    będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
    Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
    użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
    dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
    zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
    zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
    patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
    techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
    części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
    użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
    powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
    wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
    Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
    gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
    Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
    wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
    termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
    następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
    niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
    leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
    Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
    Kodeksu Cywilnego.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8, 44111000-1, 44810000-1, 31600000-2,
    42130000-9
    Ogłoszenie Strona 16 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
    zamówienia):
    Wartość bez VAT: 147802.93
    Waluta:
    PLN
    4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Okres gwarancji i rękojmi 40
    6) INFORMACJE DODATKOWE:
    Część nr: 2 Nazwa: materiały elektryczne
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na
    potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
    Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych
    Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez
    Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia emailem,
    faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
    Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku
    wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez
    Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
    z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
    zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
    zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
    z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
    własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
    Ogłoszenie Strona 17 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
    poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
    jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
    jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
    Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
    ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
    wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
    w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
    jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
    obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
    muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
    Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
    będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
    Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
    użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
    dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
    zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
    zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
    patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
    techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
    części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
    użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
    powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
    wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
    Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
    gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
    Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
    wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
    termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
    następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
    niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
    Ogłoszenie Strona 18 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
    Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
    Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
    sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
    Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 zadania wg wykazu
    (asortymentu) podanego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca wyłoniony w przetargu
    nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z
    zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili
    złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
    o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w
    przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach
    przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
    z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
    zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
    zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
    z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
    własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
    Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
    poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
    jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
    jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
    Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
    ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
    wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
    w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
    jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
    obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
    muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
    Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
    będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
    Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
    Ogłoszenie Strona 19 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
    dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
    zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
    zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
    patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
    techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
    części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
    użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
    powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
    wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
    Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
    gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
    Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
    wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
    termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
    następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
    niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
    leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
    Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
    Kodeksu Cywilnego.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31600000-2
    3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
    zamówienia):
    Wartość bez VAT: 28402.34
    Waluta:
    PLN
    4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Okres gwarancji i rękojmi 40
    Ogłoszenie Strona 20 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    6) INFORMACJE DODATKOWE:
    Część nr: 3 Nazwa: materiały budowlane
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na
    potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
    Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych
    Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez
    Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia emailem,
    faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
    Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku
    wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez
    Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
    z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
    zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
    zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
    z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
    własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
    Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
    poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
    jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
    jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
    Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
    ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
    wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
    w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
    jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
    obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
    Ogłoszenie Strona 21 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
    Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
    będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
    Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
    użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
    dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
    zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
    zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
    patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
    techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
    części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
    użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
    powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
    wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
    Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
    gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
    Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
    wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
    termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
    następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
    niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
    leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
    Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
    Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
    sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
    Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 zadania wg wykazu
    (asortymentu) podanego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca wyłoniony w przetargu
    nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z
    zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili
    złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
    o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w
    Ogłoszenie Strona 22 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach
    przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
    dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
    z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
    zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
    zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
    z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
    własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
    Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
    poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
    jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
    jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
    Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
    ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
    wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
    w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
    jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
    obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
    muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
    Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
    będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
    Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
    użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
    dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
    zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
    zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
    patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
    techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
    części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
    użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
    powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
    wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
    Ogłoszenie Strona 23 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
    (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
    Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
    gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
    Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
    wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
    termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
    następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
    niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
    leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
    Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
    Kodeksu Cywilnego.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8, 44111000-1
    3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
    zamówienia):
    Wartość bez VAT: 34641.53
    Waluta:
    PLN
    4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Okres gwarancji i rękojmi 40
    6) INFORMACJE DODATKOWE:
    Ogłoszenie Strona 24 z 24
    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20

    Ogłoszenie o zamówieniu

    SIWZ

    Zadanie nr 1 - formularz cenowy

    Zadanie nr 2 - formularz cenowy

    Zadanie nr 3 - formularz cenowy

    Wzór umowy

    Wzór oferty na dostawy

    Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału 

    Oświadczenie o zatrudnieniu osób o umowę o pracę

    Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitalowej

    Pytania i odpowiedzi

    Informacja z otwarcia ofert

    Zawiadomienie o wyborze najkorzystnieszej oferty

     

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Arkadiusz Kasprzak
    Publikacja dnia: 20.02.2017, 15:16
    Dokument oglądany razy: 2785
     
MegaBIP free (2.09)