A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Nazwa
Nazwa
BIP.gov.pl

    Roboty budowlane - remonty dachów i malowanie klatek schodowych PNO/16/2016 (nr 341437 - 2016 )

    Ten dokument został usunięty dnia: 19.09.2019, 10:23, z powodu:
    archiwum
    Podlega Ustawie
    koniec: 25.11.2016, 08:30, rozstrzygnięcie: 25.11.2016, 08:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Jakub Szczurek
     

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

    http://bzp.uzp.gov.pl/Out/www.mzgm.pl

    Ogłoszenie nr 341437 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

    Ostrów Wielkopolski: Remonty dachów i malowanie klatek schodowych
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

    nie


    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

    nie


    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

    nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

    nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    nie


    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

    nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki  14, 63400   Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail , faks .
    Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl
     

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    nie


    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    tak
    www.mzgm.pl


    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    nie


    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    nie
    adres

     

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    nie
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak
    Inny sposób:
    Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
    Adres:
    ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski


    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów i malowanie klatek schodowych
    Numer referencyjny: PNO/16/2016
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

    nie


    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:

    Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
    wszystkich części

    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
    2


    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1 Remonty dachów Wrocławska 50 – remont dachu – prawa strona budynku: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • demontaż starego pokrycia dachowego - papa, • demontaż deskowania na remontowanej części dachu, • montaż nowego deskowania – deski iglaste nasycone, • pokrycie dachu budynku jednowarstwowo papą podkładową gr. min. 3,5 mm modyfikowaną SBS , osnowa z włókna poliestrowego , • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • wykonanie nowych obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów, pasów podrynnowych w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu Kaliska 23 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, Kaliska 3 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, Zadanie 2 Malowanie klatek schodowych Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zmycie starej powłoki malarskiej, zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenia szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucia zmurszałych tynków, - wykonania nowych tynków kat: III, zagruntowania ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku, np. Ceresit CT-17,dwukrotnego szpachlowania nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnego malowania lamperii farbą olejną, dwukrotnego malowania cokołu farbą olejną, uzupełnienia ewentualnie brakujących prętów balustrad, dwukrotnego malowania balustrad i prętów, dwukrotnego malowania farbą olejną drzwi wejściowych na strych, oraz szafek i skrzynek znajdujących się na klatce schodowej, dwukrotnego malowania farbą emulsyjną zejścia do piwnicy, malowanie farbą olejną pionów i podejść instalacji gazowej, usytuowanych na klatce schodowej, wymiana opraw oświetleniowych na plafoniery, włączników energii elektrycznej i włączników dzwonków do lokali mieszkalnych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Partyzanckiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku użytkowym przy ulicy Wrocławskiej 22 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, zdemontowaniu wykładziny PCV, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych.

    II.5) Główny kod CPV: 45210000-2

    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:


    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

    data zakończenia: 31/12/2016


    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków:
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości 20.000,00 zł brutto każda
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

    a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia wymienione w pkt. 4a i 4b w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. C.2.a, b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 4, c) dowody określające czy roboty budowlane zawarte w w/w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    nie


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    nie


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Informacje dodatkowe:


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    nie


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta:

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    nie


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Aukcja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
       

    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Termin gwarancji 40

    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

    Informacje dodatkowe


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
       

    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) dotyczące świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta. 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 25/11/2016, godzina: 08:15,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    nie
    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    > język polski
    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    Część nr: 1    Nazwa: Zadanie 1 Remonty dachów
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wrocławska 50 – remont dachu – prawa strona budynku: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • demontaż starego pokrycia dachowego - papa, • demontaż deskowania na remontowanej części dachu, • montaż nowego deskowania – deski iglaste nasycone, • pokrycie dachu budynku jednowarstwowo papą podkładową gr. min. 3,5 mm modyfikowaną SBS , osnowa z włókna poliestrowego , • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • wykonanie nowych obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów, pasów podrynnowych w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu Kaliska 23 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, Kaliska 3 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu,
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
    3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Termin gwarancji 40
    6) INFORMACJE DODATKOWE:

    Część nr: 2    Nazwa: Zadanie 2 Malowanie klatek schodowych
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zmycie starej powłoki malarskiej, zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenia szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucia zmurszałych tynków, - wykonania nowych tynków kat: III, zagruntowania ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku, np. Ceresit CT-17,dwukrotnego szpachlowania nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnego malowania lamperii farbą olejną, dwukrotnego malowania cokołu farbą olejną, uzupełnienia ewentualnie brakujących prętów balustrad, dwukrotnego malowania balustrad i prętów, dwukrotnego malowania farbą olejną drzwi wejściowych na strych, oraz szafek i skrzynek znajdujących się na klatce schodowej, dwukrotnego malowania farbą emulsyjną zejścia do piwnicy, malowanie farbą olejną pionów i podejść instalacji gazowej, usytuowanych na klatce schodowej, wymiana opraw oświetleniowych na plafoniery, włączników energii elektrycznej i włączników dzwonków do lokali mieszkalnych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Partyzanckiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku użytkowym przy ulicy Wrocławskiej 22 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, zdemontowaniu wykładziny PCV, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
    3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Termin gwarancji 40

    6) INFORMACJE DODATKOWE:

    Ogłoszenie o zamówieniu 

    SIWZ + załączniki

    Secyfikacja techniczna

    Przedmiar robót zadanie 1

    Przedmiar robót zadanie 2

    Informacja zgodna z art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych

    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

     

    Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Arkadiusz Kasprzak
    Publikacja dnia: 10.11.2016, 16:00
    Dokument oglądany razy: 2067
     
MegaBIP free (2.09)