A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Nazwa
Nazwa
BIP.gov.pl

    Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania PNO/04/2016 (nr 112368 - 2016)

    Ten dokument został usunięty dnia: 19.09.2019, 10:21, z powodu:
    archiwum
    Podlega Ustawie
    koniec: 16.05.2016, 08:30, rozstrzygnięcie: 16.05.2016, 08:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Paweł Wrembel

     Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

    www.mzgm.pl


    Ostrów Wielkopolski: Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
    Numer ogłoszenia: 112368 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:

    V

    zamówienia publicznego

     

    zawarcia umowy ramowej

     

    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.

    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Rodzaj i ilość materiałów szczegółowo określona w SIWZ..

    II.1.5)

     

    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    •  

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) wypełnione i podpisane formularze cenowe, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom, 4) pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 98
    • 2 - Termin płatności - 2

    IV.2.2)

     

    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, tj. dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), Zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) zmiany zaoferowanego w ofercie wyrobu równoważnego na produkt opisany przez Zamawiającego w siwz, bez podnoszenia ceny zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. c może nastąpić jeżeli Zamawiający stwierdzi (co najmniej 2 - krotnie), iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu opisanego w siwz

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 08:15, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim według wykazy asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 98
      • 2. Termin płatności - 2

     

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim według wykazy asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 98
      • 2. Termin płatnosci - 2

     

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim według wykazy asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 98
      • 2. Termin płatności - 2

     

    Ogłoszenie o zamówieniu

    SIWZ + załączniki

    Zadanie nr 1 wykaz materiałów hydraulicznych i sanitarnych

    Zadanie nr 2 wykaz materiałów elektrycznych

    Zadanie nr 3 wykaz materiałów budowlanych

    Pytania i odpowiedzi nr 1

    Zawiadomienie o wyborze njakorzystniejszej oferty oraz o wykluczeniu Wykonawców i odrzeuceniu ofert

     

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Arkadiusz Kasprzak
    Publikacja dnia: 05.05.2016, 15:44
    Dokument oglądany razy: 2503
     
MegaBIP free (2.09)