A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Nazwa
Nazwa
BIP.gov.pl

    UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM (nr OPP/02/2016)

    Ten dokument został usunięty dnia: 19.09.2019, 10:22, z powodu:
    archiwum
    Podlega Ustawie
    koniec: 01.08.2016, 12:00, rozstrzygnięcie: 01.08.2016, 12:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Agnieszka Adamska

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
    Zamówienia:
    www.mzgm.pl
    Ostrów Wielkopolski: UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W
    WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU
    WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W
    OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
    Numer ogłoszenia: 107815 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy:
    V zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul.
    Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.
    · Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU
    BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO
    PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kwota kredytu:
    1.300.000,00 PLN (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00-100). 2) Zabezpieczenie spłaty
    kredytu - hipoteka na nieruchomości przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim, działka nr 5-17,
    obręb 0124, księga wieczysta KZ1W-00096508-8, cesja praw z umowy - polisy ubezpieczeniowej,
    rachunek wyodrębnionych wpływów. 3) Termin wykorzystania kredytu - do dnia 30.11.2017 r.
    Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej
    zmiany okresu kredytowania. Ewentualna zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na
    pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7 dniowym wyprzedzeniem. 4) Okres kredytowania
    do 30.11.2032 r. 5) Kredyt udzielony zostanie w walucie polskiej i w takiej walucie będzie
    wykorzystywany. 6) Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w dniu
    podpisania umowy. Warunkiem uruchomienia kredytu (postawienia środków do dyspozycji
    Zamawiającego) będzie ustanowienie zabezpieczeń spłaty kredytu określonych w SIWZ. Od
    postawionych do dyspozycji środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych
    dodatkowych opłat ani prowizji. 7) Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach
    wskazanych przez Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy na maksymalnie 3
    dni przed terminem wypłaty kredytu, w transzach na rachunek wskazany w dyspozycji
    uruchomienia oraz wynikający z faktur związanych z realizacją budynku wielorodzinnego przy ul.
    Klasztornej, działka 5-17 do wartości brutto. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dat oraz
    wysokości wypłaty transz kredytu. Zamawiający przewiduje wypłatę kredytu w następujących
    transzach: do dnia 30.06.2017 r. do kwoty 200.000,00 zł, do dnia 31.07.2017 r. do kwoty
    400.000,00 zł, do dnia 31.08.2017 r. do kwoty 600.000,00 zł, do dnia 30.09.2017 r. do kwoty
    800.000,00 zł, do dnia 31.10.2017 r. do kwoty 1.100.000,00 zł, do dnia 30.11.2017 r. do kwoty
    1.300.000,00 zł. 9) Zamawiający zobowiązuje się do ubezpieczenia nieruchomości w trakcie
    budowy i dostarczenia cesji praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości na rzecz Wykonawcy w
    ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy na roboty budowlane. 10) Do dyspozycji uruchomienia
    transzy kredytu załączona zostanie kopia faktury częściowej wykonanych prac związanych z
    realizacją budynku wielorodzinnego przy ul. Klasztornej, działka 5-17 (oryginały faktur do wglądu w
    siedzibie Zamawiającego lub przesyłane elektronicznie w formie pliku PDF). Wykonawca
    dokonywać będzie płatności za faktury wg wartości brutto, po uprzednim zaangażowaniu i
    udokumentowaniu przez Zamawiającego zaplanowanego udziału własnego w realizację
    przedmiotowej inwestycji. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i usług
    MZGM Sp. z o.o. nie odlicza podatku VAT od inwestycji. 11) Prowizja i marża banku będą stałe w
    całym okresie kredytowania. 12) Łączna kwota prowizji nie może być wyższa niż 1,0% kwoty
    uruchomionego kredytu. Prowizja płatna jednorazowo do dnia uruchomienia kredytu. 13) Od
    przekazania środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 14)
    Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i
    prowizji. 15) Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według
    zmiennej stopy procentowej. 16) Stopa procentowa o której mowa w pkt. 15 będzie równa
    wysokości stawki bazowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustaloną na
    podstawie złożonej oferty i zmieniana w okresach kwartalnych wg zasad obowiązujących u
    Wykonawcy. 17) Przy naliczaniu odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty. 18) Jeżeli data
    spłaty kredytu i lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się że termin został
    zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie
    kredytu. 19) O wysokości stawki bazowej (WIBOR 3M) stanowiącej podstawę obliczenia
    oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc,
    Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę. 20) Wykonawca nie będzie
    pobierał dodatkowych opłat i prowizji w związku z ustanowionym zabezpieczeniem spłaty
    udzielonego kredytu. Odsetki od zadłużenia kredytowego będą naliczane w miesięcznych okresach
    obrachunkowych zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą na
    podstawie informacji dostarczonej przez Bank, przy czym pierwsza spłata odsetek nastąpi w
    miesiącu następującym po miesiącu w którym uruchomiony został kredyt. 21) Spłata rat
    kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych. Pierwsza rata kredytu w wysokości 7.262,00 zł.
    Kolejne 179 rat w wysokości 7.222,00 zł. Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi
    30.11.2032 r. 22) Spłata kredytu w systemie rat malejących. 23) Zamawiający dopuszcza aby
    Wykonawca otworzył rachunek techniczny do obsługi kredytu najpóźniej w dniu zawarcia umowy
    kredytowej i prowadził go nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. Zamawiający przewiduje
    otwarcie rachunku podstawowego lub pomocniczego w Banku, który udzieli kredytu będącego
    przedmiotem SIWZ 24) Zamawiający dopuszcza składanie dyspozycji przelewu na wzorze
    dyspozycji dostarczonego przez Wykonawcę. 25) Zamawiającemu przysługuje prawo do
    przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod
    warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za
    pośrednictwem poczty nie później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części
    kredytu. 26) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu
    od aneksu do umowy oraz przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca nie pobierze
    dodatkowych opłat. 27) Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek
    dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu, która będzie ustalona w
    umowie kredytowej, przy czym: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu
    wykorzystania kredytu w przypadku zmiany harmonogramu robót budowlanych. Wykonawca będzie
    zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na pisemne żądanie Zamawiającego z
    podaniem przyczyny przesunięcia. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu jakiekolwiek
    roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w szczególności jakakolwiek prowizja i lub opłata, b) w
    przypadku zmiany terminu wykorzystania kredytu, zmianie ulec może także termin rozpoczęcia
    spłaty rat kapitałowych kredytu. 28) Zamawiający w wyniku zawarcia umowy ponosić będzie jedynie
    koszty udzielenia kredytu wynikające ze złożonej oferty (zawarte w formularzu ofertowym).
    Jakiekolwiek inne koszty związane z udzieleniem kredytu oraz jego obsługą ponosi Wykonawca. 29)
    Zaświadczenia: ZUS, US oraz aktualne opinie bankowe nie starsze niż jeden miesiąc dostarczone
    zostaną niewykluczonemu Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem
    umowy. 30) Zamawiający dopuszcza możliwość finansowania przez Wykonawcę Kredytu z EBI. 31)
    Do umowy kredytowej zostanie wprowadzone postanowienie, iż wszelkie postanowienia warunków
    ogólnych czy szczególnych umowy kredytowej, które są wprost sprzeczne z wymaganiami
    określonymi w SIWZ, lub też czynią te wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi, będą
    uważane za nieistniejące w takim zakresie w jakim ograniczają skuteczność wymagań określonych
    w SIWZ 32) Zamawiający do upływu terminu składania ofert, na każde żądanie Wykonawcy
    ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia udostępni ocenę ekonomiczną zadania
    inwestycyjnego pn. Budowa budynku wielorodzinnego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul.
    Klasztornej, działka 5-17..
    II.1.5)
    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    · Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    ·
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2032.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w
    wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięćtysięcy 00-100 zł.). Wadium należy wnieść przed upływem
    terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium
    składanego w formie pieniężnej. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród
    przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku
    następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez
    podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu
    Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz.
    730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie
    pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: 17 1020 2267 0000 4302 0002 1782 PKO Bank
    Polski SA z dopiskiem Wadium w przetargu na kredyt. Za termin wniesienia wadium w formie
    pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia
    wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w
    osobnej koszulce. Wydruk lub kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania
    pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W
    przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie
    ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich
    wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. 3. Zamawiający zwróci wadium
    wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
    postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
    zastrzeżeniem pkt. 7. 4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana
    jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
    wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 5.
    Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed
    upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający
    zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
    przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
    za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma
    wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
    26, ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
    których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
    kapitałowej, b) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2
    kt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
    najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
    oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
    warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego
    wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
    przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
    OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
    Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    · III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
    Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    · III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
    Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
    Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
    Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
    WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
    POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
    USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
    22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    należy przedłożyć:
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
    ustawy, należy przedłożyć:
    · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    · aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    · wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
    postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
    zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
    wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
    potwierdzający, że:
    · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
    miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    · lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
    lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;
    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
    USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
    określonym wymaganiom należy przedłożyć:
    · inne dokumenty
    1) Wzór umowy kredytowej uwzględniającej istotne postanowienia umowne zawarte w
    niniejszej SIWZ. Umowa ta nie może zawierać postanowień, warunków ogólnych czy
    szczególnych które są sprzeczne z wymaganiami określonymi w SIWZ, lub też czynią te
    wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi.
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    1. wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy , 2. dowód wniesienia wadium (w przypadku
    wnoszenia wadium w formie niepieniężnej - kopię dokumentu należy wpiąć do oferty a oryginał w
    osobnej -koszulce należy dołączyć do oferty; w przypadku dokonania przelewu - należy wpiąć do
    oferty ksero dowodu przelewu), 3. harmonogram spłat rat kapitałowych i odsetek na podstawie
    którego obliczono cenę oferty, 4. pełnomocnictwo - jeżeli osoba-osoby podpisujące ofertę działają
    na jego podstawie, 5. dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty
    wspólnej (art. 23 ustawy).
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    · 1 - Cena - 99
    · 2 - Termin uruchomienia transzy kredytu - 1
    IV.2.2)
    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany
    samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,). 2. Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia
    Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego. 3. Dopuszczalna jest zmiana
    świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia. 4.
    Dopuszczalna jest zmiana terminu wykorzystania kredytu w przypadku zmiany harmonogramu
    robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na
    pisemne żądanie Zamawiającego z podaniem przyczyny przesunięcia. 5. Dopuszczalna jest zmiana
    terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej zmiany okresu kredytowania. Ewentualna
    zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7
    dniowym wyprzedzeniem. 6. Dopuszczalna jest możliwość zmiany dat oraz wysokości wypłaty
    transz kredytu. 7. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca rezygnacji z części kredytu bez
    dodatkowych opłat i prowizji. 8. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca prawa do przedterminowej
    spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego
    pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty nie
    później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu 9. Dopuszczalna
    jest zmiana harmonogram spłaty kredytu w przypadku dokonania przez Zamawiającego
    przedterminowej spłaty części kredytu. 10. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w formie
    aneksu do umowy.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia: www.mzgm.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład
    Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski..
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    01.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14,
    63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
    przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
    niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
    Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    SIWZ

    Decyzja budowlana 1

    Decyzja budowlana 2

    Opinie bankowe

    Zaświadczenia NIP, REGON

    Zaświadczenia US, ZUS

    Zaświadczenie o miejscowym planie zagospodarowania działki 5/17

    KRS

    INFORMACJA DOTYCZĄCA UDOSTĘPNIANIA DOKUMENTÓW

    Pytania i odpowiedzi

    Lista Zakładów Ubezpieczeń

    Pytania i odpowiedzi 15.07.2016 r.

    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o wykluczeniu Wykonawców i odrzuceniu ofert  02.08.2016 r. 

     

     

     

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Agnieszka Adamska
    Publikacja dnia: 28.06.2016, 14:32
    Dokument oglądany razy: 2374
     
MegaBIP free (2.09)