Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania PNO/01/2017 (nr 28384 - 2017)
archiwum
Ogłoszenie nr 28384 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Ostrów Wielkopolski: Sukcesywne dostawy materiałów
hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na
potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
(jeżeli dotyczy):
http://bip.mzgm.pl
Ogłoszenie Strona 1 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer
identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki 14, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
Ogłoszenie Strona 2 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.mzgm.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
tak
http://bip.mzgm.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Ogłoszenie Strona 3 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SP. Z O.O., ul. Kościuszki 14, 63-400
Ostrów Wielkopolski Polska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów
hydraulicznych i sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 3 zadania
Numer referencyjny: PNO/01/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
Ogłoszenie Strona 4 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
II.5) Główny kod CPV: 44190000-8
Dodatkowe kody CPV:31600000-2, 42130000-9, 44111000-1, 44810000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 210846.80
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego
do oferty oświadczenia wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Ogłoszenie Strona 5 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego
do oferty oświadczenia wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego
do oferty oświadczenia wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Ogłoszenie Strona 6 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenia wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z
odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja
albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych
zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie
o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie
umowy o pracę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Ogłoszenie Strona 7 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców 0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Ogłoszenie Strona 8 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Ogłoszenie Strona 9 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Ogłoszenie Strona 10 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Ogłoszenie Strona 11 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian
wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany
te będą korzystne dla Zamawiającego, tj. dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w
umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), Zmiana danych
stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany wyrobu w przypadku
zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się
zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej
zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do
umowy, c) zmiany zaoferowanego w ofercie wyrobu równoważnego na produkt opisany przez
Zamawiającego w siwz, bez podnoszenia ceny zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy nie
wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06-03-2017, godzina: 08:15,
Ogłoszenie Strona 12 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: materiały hydrauliczne i sanitarne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
sanitarnych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
o.o. w Ostrowie Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji
istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany
jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez
Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia emailem,
faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
Ogłoszenie Strona 13 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku
wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez
Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
Ogłoszenie Strona 14 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
(np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 zadania wg wykazu
(asortymentu) podanego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca wyłoniony w przetargu
nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z
zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili
złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w
przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach
przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
Ogłoszenie Strona 15 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
(np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
Kodeksu Cywilnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8, 44111000-1, 44810000-1, 31600000-2,
42130000-9
Ogłoszenie Strona 16 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 147802.93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji i rękojmi 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: materiały elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na
potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych
Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez
Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia emailem,
faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku
wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez
Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
Ogłoszenie Strona 17 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
(np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
Ogłoszenie Strona 18 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 zadania wg wykazu
(asortymentu) podanego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca wyłoniony w przetargu
nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z
zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili
złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w
przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach
przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
Ogłoszenie Strona 19 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
(np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
Kodeksu Cywilnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31600000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 28402.34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji i rękojmi 40
Ogłoszenie Strona 20 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: materiały budowlane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na
potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych
Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez
Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia emailem,
faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie
Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku
wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez
Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
Ogłoszenie Strona 21 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
(np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i
sanitarnych, elektrycznych, budowlanych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 zadania wg wykazu
(asortymentu) podanego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca wyłoniony w przetargu
nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z
zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili
złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z
o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w
Ogłoszenie Strona 22 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach
przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do
dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego
zamówienia nie może przekroczyć 90 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia
zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp.
z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na
własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w
Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane
jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż
jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są
ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są
wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych
w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen
jednostkowych podanych w ofercie. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie
obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały
muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i
użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty
dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot
zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane
patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej
części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i
użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Ogłoszenie Strona 23 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
(np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał
gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową
Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich
wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony
termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego
następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie,
niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami
Kodeksu Cywilnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8, 44111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 34641.53
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji i rękojmi 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Ogłoszenie Strona 24 z 24
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=d7965f7c-d9a5-4ae0-b698-15f523032eed... 2017-02-20
Zadanie nr 1 - formularz cenowy
Zadanie nr 2 - formularz cenowy
Zadanie nr 3 - formularz cenowy
Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Oświadczenie o zatrudnieniu osób o umowę o pracę
Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitalowej
Zawiadomienie o wyborze najkorzystnieszej oferty
Publikacja dnia: 20.02.2017, 15:16