Roboty budowlane - remonty dachów i malowanie klatek schodowych PNO/16/2016 (nr 341437 - 2016 )
archiwum
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://bzp.uzp.gov.pl/Out/www.mzgm.plOgłoszenie nr 341437 - 2016 z dnia 2016-11-10 r. Ostrów Wielkopolski: Remonty dachów i malowanie klatek schodowych Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiejnie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiającynie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki 14, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail , faks . I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o. I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA:Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) nie Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów i malowanie klatek schodowych Numer referencyjny: PNO/16/2016 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak 2 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1 Remonty dachów Wrocławska 50 – remont dachu – prawa strona budynku: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • demontaż starego pokrycia dachowego - papa, • demontaż deskowania na remontowanej części dachu, • montaż nowego deskowania – deski iglaste nasycone, • pokrycie dachu budynku jednowarstwowo papą podkładową gr. min. 3,5 mm modyfikowaną SBS , osnowa z włókna poliestrowego , • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • wykonanie nowych obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów, pasów podrynnowych w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu Kaliska 23 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, Kaliska 3 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, Zadanie 2 Malowanie klatek schodowych Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zmycie starej powłoki malarskiej, zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenia szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucia zmurszałych tynków, - wykonania nowych tynków kat: III, zagruntowania ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku, np. Ceresit CT-17,dwukrotnego szpachlowania nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnego malowania lamperii farbą olejną, dwukrotnego malowania cokołu farbą olejną, uzupełnienia ewentualnie brakujących prętów balustrad, dwukrotnego malowania balustrad i prętów, dwukrotnego malowania farbą olejną drzwi wejściowych na strych, oraz szafek i skrzynek znajdujących się na klatce schodowej, dwukrotnego malowania farbą emulsyjną zejścia do piwnicy, malowanie farbą olejną pionów i podejść instalacji gazowej, usytuowanych na klatce schodowej, wymiana opraw oświetleniowych na plafoniery, włączników energii elektrycznej i włączników dzwonków do lokali mieszkalnych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Partyzanckiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku użytkowym przy ulicy Wrocławskiej 22 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, zdemontowaniu wykładziny PCV, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych. II.5) Główny kod CPV: 45210000-2 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 31/12/2016 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUIII.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia wymienione w pkt. 4a i 4b w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPISIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) dotyczące świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta. 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25/11/2016, godzina: 08:15, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 Remonty dachów1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wrocławska 50 – remont dachu – prawa strona budynku: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • demontaż starego pokrycia dachowego - papa, • demontaż deskowania na remontowanej części dachu, • montaż nowego deskowania – deski iglaste nasycone, • pokrycie dachu budynku jednowarstwowo papą podkładową gr. min. 3,5 mm modyfikowaną SBS , osnowa z włókna poliestrowego , • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • wykonanie nowych obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów, pasów podrynnowych w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu Kaliska 23 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, Kaliska 3 – remont dachu papowego – oficyna prawa strona: • zdemontowanie istniejących rynien, • zdemontowanie starych rynhaków, • zdemontowanie starych rur spustowych, • rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy nie nadającej się do użytku, • pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, • montaż nowych obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów, ogniomurów z blachy w kolorze brązowym, • montaż nowych rynien dachowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych rynhakach z profilowaniem, • montaż nowych rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym na nowych uchwytach, • zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym, • wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, • wywóz gruzu, 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016 5) Kryteria oceny ofert:
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 Malowanie klatek schodowych 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zmycie starej powłoki malarskiej, zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenia szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucia zmurszałych tynków, - wykonania nowych tynków kat: III, zagruntowania ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku, np. Ceresit CT-17,dwukrotnego szpachlowania nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnego malowania lamperii farbą olejną, dwukrotnego malowania cokołu farbą olejną, uzupełnienia ewentualnie brakujących prętów balustrad, dwukrotnego malowania balustrad i prętów, dwukrotnego malowania farbą olejną drzwi wejściowych na strych, oraz szafek i skrzynek znajdujących się na klatce schodowej, dwukrotnego malowania farbą emulsyjną zejścia do piwnicy, malowanie farbą olejną pionów i podejść instalacji gazowej, usytuowanych na klatce schodowej, wymiana opraw oświetleniowych na plafoniery, włączników energii elektrycznej i włączników dzwonków do lokali mieszkalnych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Partyzanckiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych. Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku użytkowym przy ulicy Wrocławskiej 22 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.: zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii, zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku np: Ceresit, Atlas, Knauf, wykonanie obróbek wokół okien z płyt G-K, zdemontowaniu wykładziny PCV, dwukrotnym szpachlowaniu nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotnym malowaniu lamperii farbą olejną, dwukrotnym malowanie cokołu farbą olejną, uzupełnieniu ewentualnie brakujących tralek balustrady wraz z jej umocowaniem, zeszlifowaniu starej powłoki malarskiej ze schodów wewnętrznych i dwukrotnym malowaniu schodów, balustrad i tralek, pomalowaniu rur farbą olejną, dwukrotne pomalowanie farbą olejną obustronnie drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, szafek i zabudowy drewnianej schodów, wywóz i utylizacja gruzu, wraz z wykonaniem prac porządkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: Informacja zgodna z art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych |
Publikacja dnia: 10.11.2016, 16:00