A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Nazwa
Nazwa
BIP.gov.pl

    Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania PNO/12/2016 (nr 165591 - 2016)

    Ten dokument został usunięty dnia: 19.09.2019, 10:22, z powodu:
    archiwum
    Podlega Ustawie
    koniec: 11.08.2016, 08:30, rozstrzygnięcie: 11.08.2016, 08:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Jakub Szczurek

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

    mzgm.pl


    Ostrów Wielkopolski: Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
    Numer ogłoszenia: 165591 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:

    V

    zamówienia publicznego

     

    zawarcia umowy ramowej

     

    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.

    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
    • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzgm.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie remontu generalnego dachu budynku mieszkalnego przy ul. Gorzyckiej 36-38 w Ostrowie Wielkopolskim,Wykonanie remontu kominów na dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dojazdowej 2 w Ostrowie Wielkopolskim Zadanie nr 2 Wykonanie remontu elewacji tylnej budynku frontowego i oficyny przy ul. Kaliskiej 3 w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Kaliskiej 23 w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi 28 w Ostrowie Wielkopolskim, Zadanie nr 3 Wykonanie remontu elewacji budynku użytkowego przy ul. Asnyka 4,6,8,10 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie ocieplenia elewacji budynku, wraz z remontem balkonów budynku przy ul. Dalbora 15 w Ostrowie Wielkopolskim, Zadanie nr 4 Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim.

    II.1.5)

     

    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    •  

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-0, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: dla zadania nr 1: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynku lub robót dekarskich o wartości 10.000,00 zł brutto każda, dla zadania nr 2: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości 50.000,00 zł brutto każda,dla zadania nr 3: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości 50.000,00 zł brutto każda, dla zadania nr 4: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości 10.000,00 zł brutto każda,
    • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł dla każdego zadania

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    ) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) skrócony kosztorys ofertowy, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom, 4) pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Gwarancja - 5

    IV.2.2)

     

    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta 3) dotyczących zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana działaniem siły wyższej a w szczególności: warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, 4) spowodowanych koniecznością wprowadzenia zmian w przedmiarze robót na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, następstwem działania organów administracji lub innych organów podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzgm.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mzgm.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 08:15, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wykonanie remontu generalnego dachu budynku mieszkalnego przy ul. Gorzyckiej 36-38 w Ostrowie Wielkopolskim Wykonanie remontu kominów na dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dojazdowej 2 w Ostrowie Wielkopolskim.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu generalnego dachu budynku mieszkalnego przy ul. Gorzyckiej 36-38 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in: zdemontowanie istniejących rynien,zdemontowanie starych rynhaków,rozbiórka obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku,zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu,pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm,wykonanie nowych obróbek blacharskich okapów,kołnierzy, gzymsów, ogniomurów, pasów podrynnowych w kolorze brązowym,montaż zdemontowanych rynien dachowych na nowych rynhakach zprofilowaniem,skucie zmurszałych tynków na kominach, uzupełnieniu ich tynkiem kat. III, wykonanie opierzenia czap kominowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym,wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym,zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem farbą kominów w kolorze brązowym,wywóz gruzu.Wykonanie remontu kominów na dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dojazdowej 2 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.:skucie zmurszałych tynków na kominach, uzupełnieniu ich tynkiem kat. III, wykonanie opierzenia czap kominowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym,wykonanie kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym,zagruntowanie wraz z dwukrotnym pomalowaniem kominów farbą w kolorze brązowym,wywóz gruzu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Gwarancja - 5


     

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu elewacji tylnej budynku frontowego i oficyny przy ul. Kaliskiej 3 w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Kaliskiej 23 w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi 28 w Ostrowie Wielkopolskim.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu elewacji tylnej budynku frontowego i oficyny przy ul. Kaliskiej 3 w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Kaliskiej 23 w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi 28 w Ostrowie Wielkopolskim.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Gwarancja - 5


     

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu elewacji budynku użytkowego przy ul. Asnyka 4,6,8,10 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie ocieplenia elewacji budynku, wraz z remontem balkonów budynku przy ul. Dalbora 15 w Ostrowie Wielkopolskim.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu elewacji budynku użytkowego przy ul. Asnyka 4,6,8,10 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim, Wykonanie ocieplenia elewacji budynku, wraz z remontem balkonów budynku przy ul. Dalbora 15 w Ostrowie Wielkopolskim.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-0, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Gwarancja - 5


     

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ulicy Bema 28 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie obejmującym m. in.:zmycia starej powłoki malarskiej, zeskrobania ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenia szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucia zmurszałych tynków, - wykonania nowych tynków kat: III,zagruntowania ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku, np. Ceresit CT-17,dwukrotnego szpachlowania nierówności na ścianach i sufitach wraz z osadzeniem narożników,dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną,dwukrotnego malowania lamperii farbą olejną,dwukrotnego malowania cokołu farbą olejną,uzupełnienia ewentualnie brakujących prętów balustrad,dwukrotnego malowania balustrad i prętów, dwukrotnego malowania farbą olejną drzwi wejściowych na strych, oraz szafek i skrzynek znajdujących się na klatce schodowej,dwukrotnego malowania farbą emulsyjną zejścia do piwnicy,malowanie farbą olejną pionów i podejść instalacji gazowej, usytuowanych na klatce schodowej,wymiana opraw oświetleniowych na plafoniery, włączników energii elektrycznej i włączników dzwonków do lokali mieszkalnych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Gwarancja - 5

    Ogłoszenie o zamówieniu

    SIWZ + załączniki

    Przedmiar robót - zadanie nr 1

    Przedmiar robót - zadanie nr 2

    Przedmiar robót - zadanie nr 3

    Przedmiar robót - zadanie nr 4

    Specyfikacja techniczna

    Rzut Kaliska 3 - zakres prac remontowych na elewacji

    Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

     

     

     

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Arkadiusz Kasprzak
    Publikacja dnia: 27.07.2016, 16:09
    Dokument oglądany razy: 3113
     
MegaBIP free (2.09)